Semangat-Semangat!!!

Jangan Memperkecilkan Kemampuan mu... Kerana Kekuatan Tidak Tertumpu Pada Fizikal, Tetapi pada akal fikiran mu.. Berapa Ramai Org Yang Sempurna Fizikal Tetapi Sakit Akal Fikirannya...

Saya dah 5 bulan ada anak buah.... :)

Hurm...taun lepas dapat kak ipar.... tahun ni dapat anak buah.... best kan..... bila jarang jumpa anak buah... sekali jumpa bnyk berubah..... sian zurah... ayah jauh kerja.... nasib ade ummi ngan mami..... bila tengok perkembangan budak2... wah cepat betul dia belajar..... sewonokkk..... Nama Buah hati sy ni Nazurah Syuhada Bt Saputra.

Nazurah Syuhada Binti Saputra ( 25.07.2011)

Skang zurah dah mcm2 pandai.... sewonok tengok pembesaran dia..... dan yg paling best... zurah dah semakin berat.... hehehe.... klu zurah nak susu..... zurah selalu sebut.... Engge... Engge.... so bersiap la ummi utk memberi susu yer..... Ayah zurah jauh..... dah lama zurah x jumpe.... sian zurah.... bju busuk ayah la wat peneman windu.....  

Klu tunjuk gambar ni ngan Tok dang n nenek ibu.... sebak hati tok dang ngan nenek ibu tengok..... skang ni zurah dah mcm2 karenah.... majuk tak menentu.... klu lambat bagi susu... nagis dia pun dah kuat..... 


Ni muka zurah merajuk.... :)


Ni pulak gambar zurah x sabar nak pegi jalan dengan nenek zurah.... 


Zurah dah pandai pegang botol susu dah..... :)


ni la gambar ayah dan ummi zurah.... comelkan......


Ni gambar zurah dgn Tok Dang..


Gambar Zurah dengan Nek Ibu


Gambar Zurah dengan Pok Su....

Dan yg ni........


Gambar Zurah Dengan Kak Ngah (Mak Ngah) hehehehe......


Beratnyer zurah nii... hehehehe

Seronok ada anak buah nii.......


Moga Bahagia Milik mu....

....Pernah x kita terfikir yg kita akan kehilangan apa yg kita miliki..... yg kadang kala kita x sangka akan kehilanganya begitu cepat..... sampai bila tiba dan saatnya.... kehilangan itu akan membuat kita jatuh dan terpaku kelesuan..... moga dgn kabar ini bt aku berhnti utk menagis.... berhenti utk berharap..... moga bahagia milik mu.... aku redha..... jika seketul hatimu bkn milik ku.....