Semangat-Semangat!!!

Jangan Memperkecilkan Kemampuan mu... Kerana Kekuatan Tidak Tertumpu Pada Fizikal, Tetapi pada akal fikiran mu.. Berapa Ramai Org Yang Sempurna Fizikal Tetapi Sakit Akal Fikirannya...

syukurnya....

Hari ni… banyak mengajar erti hidup yang sebenar…. Kadang-kadang… kita merasakan kita lah diantara yang paling lemah… rupanya masih ada yang lemah.. dan kadangkala kita merasakan diri kita kecewa… namun… masih ramai yang berdepan dengan perasaan kecewa…. Rupanya aku masih berada dikalangan insan yang bernasib baik….andainya aku seperti dia? Apakah yang akan aku lakukan…. Andainya aku melalui saat-saat genting seperti dia…. Apakah termampu aku tempuhi….. ya allah………. Besar sungguh nikmatmu….. disaat aku merasai kelukaan… kau tunjuk’n aku insan yang lebih terluka dari ku…. Untuk aku sentiasa bersyukur dengan nikmat mu…. Kini… aku semakin tabah…

No comments:

Post a Comment