Semangat-Semangat!!!

Jangan Memperkecilkan Kemampuan mu... Kerana Kekuatan Tidak Tertumpu Pada Fizikal, Tetapi pada akal fikiran mu.. Berapa Ramai Org Yang Sempurna Fizikal Tetapi Sakit Akal Fikirannya...

kosong




huh!!! mood aku malam ni...
maaf......
terasa down...
hurmm..mencari sebab utama...
tp xjumpe saspek..

cuma belum lagi masanya mood aku kembali..
doakan aku yer...
penah rasa hati "000"??
ataupun.. hati kering...??

ha!!..tu la feel aku skang kot...nak ketawa..tapi mcm nak nagis..
nak nangis..air mata kering je...
nk bersembang..
takut lukakan hati sesape...
ye la..namanya kurang center kan..

penah tak bayangkan mcm mane badan kiata luka2..
berdarah....
pastu dititiskan limau atas luka tu..
fuhhh!!! mcm tu la aku skang ni....
jangan bagitau aku macam mana pedih tu...
sebab aku dah rasa...

kenapa aku malam ni...???
xde kena mengena ngan yang hidup atau yang mati pun..
cuma aku rase sesekali kite gembira..
beringat akan duka yang sedang mengintai peluang...
aaaa...
iza jgn macam ni..
bangkit dari rasa kecewa dan hampa itu........
ko boleh buatnya....

hurm.......
tapi mood still down..

plzzzz izaa~~~
kesat air mate tu..............
bangkitla spti sblm ini..........
itu semua adalah rentetan dari perjuangan yg belum selesai.......


No comments:

Post a Comment